Nauczanie języka obcego a specyficzne potrzeby uczących się
Waga | 1,01 kg |
---|---|
Autor | Jolanta Knieja, Sebastian Piotrowski |
ISBN | 978-83-7306-545-1 |
Seria wydawnicza | |
Rok wydania | 2011 |
Oprawa | miękka |
Ilość stron | 526 |
45,00 zł
Availability: Na stanie
Gdy mówimy o potrzebach w kontekście nauczania/uczenia się języka obcego i związanych z nimi docelowych kompetencjach, często mamy na myśli różne realia: potrzeby odnoszące się do określonych deficytów, potrzeby społeczne i integracyjne czy też zawodowe, a także potrzeby związane z wiekiem uczących się. W tomie Nauczanie języka obcego a specyficzne potrzeby uczących się. O kompetencjach, motywowaniu i strategiach problematykę potrzeb ujmuje się pod kątem konkretnych sytuacji edukacyjnych i rozwiązań dydaktycznych, a także określonych cech i zachowań uczących się w różnych kontekstach akwizycyjnych. Tak jak sugeruje to podtytuł, chodzi tu przede wszystkim o ukazanie zagadnienia przez pryzmat docelowych kompetencji, indywidualnych strategii uczeniowych i technik służących motywowaniu uczących się o różnorakich potrzebach. Ujęcie problematyki potrzeb językowych zarówno w perspektywie psycholingwistycznej, jak i dydaktycznej sprawia, że niniejsza publikacja może stanowić źródło inspiracji dla specjalistów z zakresu akwizycji, ale również dla nauczających języka obcego w warunkach formalnych. Wiele konkretnych obserwacji dotyczących strategii uczenia się może być przydatnych także dla samych uczących się, niezależnie od ich wieku, profilu czy też kontekstu, w którym przeżywają oni swoją przygodę z językiem obcym.
Inne z tej kategorii
-
Książki o językoznawstwie
L’enseignement/apprentissage du français langue étrangère Réfléchir et agir
42,00 zł Dodaj do koszyka -
Książki o językoznawstwie
Formation des noms et des termes composés français et polonais: de la cognition à la traduction
26,00 zł Dodaj do koszyka