Interpersonalne uwarunkowania religijności

Waga 0,35 kg
Autor

Marek Jarosz

ISBN

83-7306-163-0

Seria wydawnicza

Rok wydania

2003

Oprawa

miękka

Ilość stron

230

Cena:

15,50 

Availability: Na stanie

Produkt niedostępny

Książka Interpersonalne uwarunkowania religijności wprowadza czytelnika w psychologiczne rozumienie religijności, w której znajduje odbicie doświadczenie społeczne, a zwłaszcza doświadczenie interpersonalne człowieka. Dwa, wydawać by się mogło, odległe światy: sacrum i profanum codziennego życia mają wspólny obszar. To one kształtują doświadczenie z „ty” i wyznaczają psychologiczne ramy nie tylko życia społecznego, lecz także religijności. Prezentowana praca może zainteresować psychologów religii, do których głównie jest adresowana, ale także pozwoli głębiej zrozumieć zjawisko religijności socjologom, pedagogom, duszpasterzom.

Shopping Cart
Skip to content