Interpersonalne uwarunkowania religijności
Waga | 0,35 kg |
---|---|
Autor | Marek Jarosz |
ISBN | 83-7306-163-0 |
Seria wydawnicza | |
Rok wydania | 2003 |
Oprawa | miękka |
Ilość stron | 230 |
Cena:
15,50 zł
Availability: Na stanie
Produkt niedostępny
Książki psychologiczne, Książki akademickie
Zobacz inne dzieła: Marek Jarosz
Książka Interpersonalne uwarunkowania religijności wprowadza czytelnika w psychologiczne rozumienie religijności, w której znajduje odbicie doświadczenie społeczne, a zwłaszcza doświadczenie interpersonalne człowieka. Dwa, wydawać by się mogło, odległe światy: sacrum i profanum codziennego życia mają wspólny obszar. To one kształtują doświadczenie z „ty” i wyznaczają psychologiczne ramy nie tylko życia społecznego, lecz także religijności. Prezentowana praca może zainteresować psychologów religii, do których głównie jest adresowana, ale także pozwoli głębiej zrozumieć zjawisko religijności socjologom, pedagogom, duszpasterzom.
Inne z tej kategorii
-
Książki psychologiczne
Kompetencje temporalne jako wyznacznik dobrego funkcjonowania
23,00 zł Dodaj do koszyka -
Książki psychologiczne
Psychologiczna analiza doświadczeń rodziców w sytuacji ciąży wysokiego ryzyka
28,00 zł Dodaj do koszyka