Interpersonalne uwarunkowania religijności
Waga | 0,35 kg |
---|---|
Autor | Marek Jarosz |
ISBN | 83-7306-163-0 |
Seria wydawnicza | |
Rok wydania | 2003 |
Okładka | miękka |
Ilość stron | 230 |
Cena:
15,50 zł
Availability: Na stanie
Produkt niedostępny
Psychologia
Zobacz inne dzieła: Marek Jarosz
Książka Interpersonalne uwarunkowania religijności wprowadza czytelnika w psychologiczne rozumienie religijności, w której znajduje odbicie doświadczenie społeczne, a zwłaszcza doświadczenie interpersonalne człowieka. Dwa, wydawać by się mogło, odległe światy: sacrum i profanum codziennego życia mają wspólny obszar. To one kształtują doświadczenie z „ty” i wyznaczają psychologiczne ramy nie tylko życia społecznego, lecz także religijności. Prezentowana praca może zainteresować psychologów religii, do których głównie jest adresowana, ale także pozwoli głębiej zrozumieć zjawisko religijności socjologom, pedagogom, duszpasterzom.
Inne z tej kategorii
-
Psychologia
Osobowościowe i społeczne wyznaczniki funkcjonowania bezdomnych mężczyzn
23,00 zł Dodaj do koszyka