Psychologiczne aspekty komunikacji audiowizualnej
Waga | 0,61 kg |
---|---|
Redakcja | Piotr Francuz |
ISBN | 978-83-7306-353-2 |
Seria wydawnicza | |
Rok wydania | 2007 |
Okładka | miękka |
Ilość stron | 316 |
Cena:
31,50 zł
Availability: Na stanie
Produkt niedostępny
Psychologia
Zobacz inne dzieła: Piotr Francuz
Książka podejmuje wciąż mało rozpoznaną badawczo problematykę związków między umysłem człowieka a mediami audiowizualnymi. Jest kontynuacją pracy „Psychologiczne aspekty odbioru telewizji”, której dwa tomy ukazały się wcześniej. W związku z rozszerzeniem zakresu poszukiwań badawczych konieczna była modyfikacja tytułu. Publikacja składa się z dwunastu artykułów, ułożonych w trzech częściach. Pierwsza dotyczy rozumienia przekazu audiowizualnego, druga – zagadnień z pogranicza psychologii, teorii filmu i aksjologii, trzecia – perswazji w mediach audiowizualnych.