Psychologiczne aspekty komunikacji audiowizualnej

Waga 0,61 kg
Redakcja

Piotr Francuz

ISBN

978-83-7306-353-2

Seria wydawnicza

Rok wydania

2007

Okładka

miękka

Ilość stron

316

Cena:

31,50 

Availability: Na stanie

Produkt niedostępny
Zobacz inne dzieła:

Książka podejmuje wciąż mało rozpoznaną badawczo problematykę związków między umysłem człowieka a mediami audiowizualnymi. Jest kontynuacją pracy „Psychologiczne aspekty odbioru telewizji”, której dwa tomy ukazały się wcześniej. W związku z rozszerzeniem zakresu poszukiwań badawczych konieczna była modyfikacja tytułu. Publikacja składa się z dwunastu artykułów, ułożonych w trzech częściach. Pierwsza dotyczy rozumienia przekazu audiowizualnego, druga – zagadnień z pogranicza psychologii, teorii filmu i aksjologii, trzecia – perswazji w mediach audiowizualnych.

Shopping Cart
Skip to content