Zobacz koszyk „Kultura pracy i organizacji w przysłowiach polskich i niemieckich. Perspektywa psychologiczna” został dodany do koszyka.
Interpersonalne uwarunkowania religijności
Waga | 0,35 kg |
---|---|
Autor | Marek Jarosz |
ISBN | 83-7306-163-0 |
Seria wydawnicza | |
Rok wydania | 2003 |
Oprawa | miękka |
Ilość stron | 230 |
Cena:
25,00 zł
Availability: Na stanie
Produkt niedostępny
Książki psychologiczne, Książki akademickie
Zobacz inne dzieła: Marek Jarosz
Książka Interpersonalne uwarunkowania religijności wprowadza czytelnika w psychologiczne rozumienie religijności, w której znajduje odbicie doświadczenie społeczne, a zwłaszcza doświadczenie interpersonalne człowieka. Dwa, wydawać by się mogło, odległe światy: sacrum i profanum codziennego życia mają wspólny obszar. To one kształtują doświadczenie z „ty” i wyznaczają psychologiczne ramy nie tylko życia społecznego, lecz także religijności. Prezentowana praca może zainteresować psychologów religii, do których głównie jest adresowana, ale także pozwoli głębiej zrozumieć zjawisko religijności socjologom, pedagogom, duszpasterzom.
Inne z tej kategorii
-
Książki psychologiczne
Psychologiczna analiza cierpienia w chorobie przewlekłej
23,00 zł Dodaj do koszyka -
Książki psychologiczne
Kultura pracy i organizacji w przysłowiach polskich i niemieckich. Perspektywa psychologiczna
30,00 zł Dodaj do koszyka -
Książki psychologiczne
Psychospołeczne korelaty uzależnień od gier hazardowych
26,00 zł Dodaj do koszyka