Efektywna integracja szkolna. Systemowy model uwarunkowań powodzenia w kształceniu integracyjnym
Waga | 0,51 kg |
---|---|
Autor | Grzegorz Wiącek |
ISBN | 978-83-7306-412-6 |
Seria wydawnicza | |
Rok wydania | 2008 |
Oprawa | miękka |
Ilość stron | 258 |
25,00 zł
Availability: Na stanie
Autor ukazał, że edukacja integracyjna nie jest czynnikiem dynamizującym rozwój dziecka niepełnosprawnego, nie sprzyja bowiem redukcji narastającego w nim lęku ani osiągnięciu korzystnej pozycji w strukturze klasy, zwiększa natomiast koszty emocjonalne. Efekty edukacji integracyjnej inaczej oceniają nauczyciele prowadzący i wspomagający, a inaczej rodzice. Każda z tych grup wiąże odmienne oczekiwania z tą formą kształcenia. Edukacja integracyjna rzeczywiście „woła o pomoc” profesjonalistów. Praca znajdzie zapewne wielu czytelników. Jest skierowana do specjalistów zajmujących się rehabilitacją i kształceniem osób niepełnosprawnych, pedagogów specjalnych, a także licznej grupy studentów psychologii i pedagogiki oraz rodziców niepełnosprawnych dzieci. Stanowi znaczącą pozycję książkową na temat psychologicznych i pedagogicznych aspektów kształcenia integracyjnego.
Inne z tej kategorii
-
Książki pedagogiczne
Struktura i treść jednostkowej wiedzy o wychowaniu. Studium pedagogiczne wiedzy rodziców i jej korelatów
42,00 zł Dodaj do koszyka -
Książki pedagogiczne
Prywatne żeńskie szkoły gospodarcze na ziemiach polskich w latach 1882-1939
32,00 zł Dodaj do koszyka