Autonomia czy odłączenie? Rola osoby znaczącej w życiu młodzieży z trudnościami w nauce
| Waga | 0,49 kg |
|---|---|
| Autor | Ewa Domagała-Zyśk |
| ISBN | 83-7306-212-2 |
| Seria wydawnicza | |
| Rok wydania | 2013 |
| Oprawa | miękka |
| Ilość stron | 276 |
34,00 zł
Dostępność: Na stanie
W związku z wyodrębnieniem gimnazjów jako oddzielnego typu szkoły pojawia się konieczność uważnego diagnozowania potrzeb i trudności, zwłaszcza związanych z nauką szkolną, a także wytyczania kierunków wspierania rozwoju tej grupy uczniów. Autorka monografii obala powszechne przekonanie rodziców i pedagogów, jakoby młodzież gimnazjalna potrzebowała jedynie swobody i niezależności. Udowadnia, że nie oczekuje ona oziębłego odłączenia od rodziców, ale nadal odczuwa potrzebę silnego z nimi związku – zarówno kontroli rodzicielskiej, jak i emocjonalnego wsparcia z ich strony. Bliskie relacje z rodzicami są gwarantem nawiązania znaczących relacji z rówieśnikami i osiągania sukcesu szkolnego.
Inne z tej kategorii
-
Książki pedagogiczne
Szkoła w integralnym rozwoju ucznia i nauczyciela. Stan faktyczny i postulowany
34,00 zł Dodaj do koszyka -
Książki pedagogiczne
Problematyka wychowawcza w środowiskach emigracyjnych
10,50 zł Dodaj do koszyka -
Książki pedagogiczne
Efektywna integracja szkolna. Systemowy model uwarunkowań powodzenia w kształceniu integracyjnym
35,00 zł Dodaj do koszyka






