Societas Scientiarum Catholicae Universitatis Lublinensis Ioannis Pauli II

Panel logowania

TN KUL » Publications » Journals » Roczniki Pedagogiczne [Annals of Pedagogies] » Volume 7(43) (2015) » Issue 1 » L. Witkowski, Przełom dwoistości w pedagogice polskiej. Historia, teoria, krytyka, Kraków: Wydawnictwo „Impuls” 2013, ss. 768

L. Witkowski, Przełom dwoistości w pedagogice polskiej. Historia, teoria, krytyka, Kraków: Wydawnictwo „Impuls” 2013, ss. 768

Autorzy/Authors:

Dziaczkowska, Lucyna;
Original Title: L. Witkowski, Przełom dwoistości w pedagogice polskiej. Historia, teoria, krytyka, Kraków: Wydawnictwo „Impuls” 2013, ss. 768
English Title: Lech Witkowski, Przełom dwoistości w pedagogice polskiej. Historia, teoria, krytyka [Breakthrough of Duality in Polish Pedagogy. History, Theory, Critique], Kraków: Wydawnictwo „Impuls” 2013
Title variants:  
Source: Roczniki Pedagogiczne, Volume 7(43) (2015), Issue 1
Pages: 137-142
Subject: Education / Pedagogy
Publication Type: Review
Language: Polish
Publisher: The Learned Society of KUL & John Paul II Catholic University of Lublin - Faculty of Social Sciences
Publication Year: 2015
ISSN: 2080-850X
DOI: http://dx.doi.org/10.18290/rped.2015.7(43).1-10

 


Pieczęć TN KUL
Crossref logo
© TN KUL - 2013. - Freeline.
Ta strona korzysta z plików cookie. Używając tej strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami Twojej przeglądarki. Możesz dowiedzieć się więcej w jakim celu są używane oraz o zmianie ustawień przeglądarki. Kliknij tutaj »
zamknij