Societas Scientiarum Catholicae Universitatis Lublinensis Ioannis Pauli II

Panel logowania

TN KUL » Publications » Journals » Roczniki Pedagogiczne [Annals of Pedagogies] » Volume 6(42) (2014) » Issue 4 » Rodzina przestrzenią rozwoju osoby. Perspektywa pedagogiczna, red. Marek Jeziorański, Danuta Opozda, Alina Rynio, Lublin: Towarzystwo Naukowe KUL, Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II 2012, ss.383
Issue 4

Rodzina przestrzenią rozwoju osoby. Perspektywa pedagogiczna, red. Marek Jeziorański, Danuta Opozda, Alina Rynio, Lublin: Towarzystwo Naukowe KUL, Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II 2012, ss.383

Autorzy/Authors:

Bis, Dorota;
Original Title: Rodzina przestrzenią rozwoju osoby. Perspektywa pedagogiczna, red. Marek Jeziorański, Danuta Opozda, Alina Rynio, Lublin: Towarzystwo Naukowe KUL, Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II 2012, ss.383
English Title: Family foundations of personal growth. A pedagogical perspective, eds. Marek Jeziorański, Danuta Opozda, Alina Rynio, Lublin: Towarzystwo Naukowe KUL, Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II 2012, pp.383
Title variants:  
Source: Roczniki Pedagogiczne, Volume 6(42) (2014), Issue 4
Pages: 159-161
Subject: Education / Pedagogy
Publication Type: Review
Language: Polish
Publisher: The Learned Society of KUL & John Paul II Catholic University of Lublin - Faculty of Social Sciences
Publication Year: 2014
ISSN: 2080-850X

 


AuthorsPDF
Pieczęć TN KUL
Crossref logo
© TN KUL - 2013. - Freeline.
Ta strona korzysta z plików cookie. Używając tej strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami Twojej przeglądarki. Możesz dowiedzieć się więcej w jakim celu są używane oraz o zmianie ustawień przeglądarki. Kliknij tutaj »
zamknij