Societas Scientiarum Catholicae Universitatis Lublinensis Ioannis Pauli II

Panel logowania

TN KUL » Publications » Journals » Roczniki Nauk Społecznych [Annals of Social Sciences] » Volume 6(42) (2014) » Issue 4 » Postmodern consciousness versus implemented model of school knowledge

Postmodern consciousness versus implemented model of school knowledge

Autorzy/Authors:

Zemło, Mariusz;
Original Title: Postmodern consciousness versus implemented model of school knowledge
English Title:  Postmodern consciousness versus implemented model of school knowledge
Title variants:  Postmodernistyczna świadomość versus. Wdrożony model wiedzy szkolnej
Source: Roczniki Nauk Społecznych, Volume 6(42) (2014), Issue 4
Pages: 31-52
Subject: Sociology
Publication Type: Article
Language: English
Publisher: The Learned Society of KUL & John Paul II Catholic University of Lublin - Faculty of Social Sciences
Publication Year: 2014
ISSN: 0137-4176

 


Abstract ENAbstract PLAuthorsBibliographyPDF

Słowa kluczowe:
consciousness, education, knowledge, postmodernism, school

Pieczęć TN KUL
Crossref logo
© TN KUL - 2013. - Freeline.
Ta strona korzysta z plików cookie. Używając tej strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami Twojej przeglądarki. Możesz dowiedzieć się więcej w jakim celu są używane oraz o zmianie ustawień przeglądarki. Kliknij tutaj »
zamknij