Societas Scientiarum Catholicae Universitatis Lublinensis Ioannis Pauli II

Panel logowania

Issue 4


Contents PDFReviewers of the Vol. 6(42)
 

The Application of New Institutionalism and the Resource Dependence Theory for Studying Changes in Universities within Europe


pp 7-30


 

Postmodern consciousness versus implemented model of school knowledge


pp 31-52


 

Between knowledge and policy making. Innovation studies in the perspective of constructivist model of epistemology


pp 53-80


 

Culture of knowledge at contemporary universities


pp 81-97


 

Pierre Bourdieu and Sociology of Intellectuals. A Ttheoretical Framework for the Analysis of the Intellectual Field, With Special References to Poland


pp 99-119


 

„Święci” i „profani”. Profile religijne uczniów szkół ponadgimnazjalnych województwa lubelskiego na podstawie badań


The „Saint” and „the non-saints” the Religious Profiles of Secondary School Students in Lublin Voivodship. On the Basis of Studies
pp 121-141


 

Stan i perspektywy migracji religijnej w XXI wieku


Religious Migration in the 21st Century: Condition and Perspectives
pp 143-158


 

Teoria konfesjonalizacji Heinza Schillinga i Wolfganga Reinharda w kontekście potencjału modernizacyjnego Polski


A Theory of the Confessionalization of Heinz Schilling and Wolfgang Reinhard in the Contexts of the Modernity Potential of Poland
pp 159-178


 

Bezrobotni absolwenci – niewykorzystany potencjał Lubelszczyzny?


Unemployed Gratuates − the untapped Potential of Lublin?
pp 179-200


 

Andrzej Tarczyński, Obcy. Perspektywa doświadczenia grupowego, Wydawnictwo Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego, Bydgoszcz 2014


pp 201-202


 

Zbigniew Stawrowski, Budowanie na piasku. Szkice o III Rzeczypospolitej, Kraków: Ośrodek Myśli Politycznej 2014


pp 202-207


Pieczęć TN KUL
Crossref logo
© TN KUL - 2013. - Freeline.
Ta strona korzysta z plików cookie. Używając tej strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami Twojej przeglądarki. Możesz dowiedzieć się więcej w jakim celu są używane oraz o zmianie ustawień przeglądarki. Kliknij tutaj »
zamknij